trwa inicjalizacja, prosze czekac...

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Akcja - popularyzacja!

Witam wszystkich bardzo serdecznie w ten ciepły, kwietniowy dzień!

Chciałabym zamieścić tu krótkie ogłoszenia parafialne i prośby;

Primo: Od teraz traktuję bloga jak nowego :)

Secundo: Bardzo proszę o rozsyłanie bloga znajomym i reklamowanie, a za to zaobserwuję i skomentuję 10 razy wasz blog!

3. Zgłosiłam się w blogtopsites.com jako Cookie Me!, proszę o podbijanie w rankingu ;)

4. Dziękuję za wasze wyświetlenia i komentarze!

5. Osoby aktywnie komentujące oceniam, komentuję blogi a także reklamuję i dodaję do opowiadań!

6. Na pewno zauważyliście nowy layout, mam nadzieję że się podoba ;)

Dziękuję wszystkim za uwagę!
Odsyłam do punktu drugiego :*
Pozdrawiam, papatki!

2 komentarze:

  1. Blog niesamowity <3
    Rozsyłam znajomym ;) Niech widzą dwa najlepesze blogi na świecie, co ja gadam w Galaktyce ; ) Mam oczywiście na myśli twój i Haniack :* Zaglądam codziennie : )

    /z uszanowankiem SpiderGirl

    OdpowiedzUsuń